viernes, 28 de septiembre de 2012

Presentació

Bones a tots!

 Aquest es el meu bloc, el meu nom es Margalida i tenc 26 anys.Som de Pollença pero desde els 18 anys que corr per el món!!!

 Vaig deixar els estudis de més jove per posarme a treballar. He fet feina de moltes coses i a molts llocs diferents, com per exemple, dependenta, caixera a supermercats, assesora energètica, comercial immobiliari, camarera, monitora de temps lliure...

 He viscut per mig Mallorca, Eivissa, Menorca, Tarragona i Londres; actuament visc a Palma.
 
Aquest any 2012 vaig decidir que havia de retornar a estudiar i em vaig treure el 4rt E.S.O al CEPA CAN RODO i en 4 mesos vaig aprobar i vaig fer la matricula per aquest grau mitja de formació professional de Comerç perquè els meus objectius són seguir estudiant.
 M'agradaria fer màrqueting i poder arribar a ser directora de màrqueting d'una gran empresa internacional.

No hay comentarios:

Publicar un comentario